Turistička zajednica grada Krka pridružuje se globalnom trendu "Turist go home"


 

Turistička zajednica grada Krka donijela je odluku kojom se pridružuje globalnom trendu "Turist go home". Ova inicijativa, koja naizgled ide protiv same srži turizma, u fokusu ima novo brendiranje destinacije s ciljem poboljšanja kvalitete života lokalnog stanovništva.

Prema riječima predstavnika turističke zajednice, ovaj potez dolazi kao odgovor na dugogodišnje preopterećenje grada tijekom ljetne sezone. „Smatramo da će smanjenje broja turista donijeti niz prednosti za našu zajednicu,“ izjavili su iz Turističke zajednice Krka. „Konačno ćemo imati mjesta na plažama, u restoranima i na parkingu, a smanjit će se i količina smeća u gradu.“

Odluka je naišla na podijeljene reakcije. Dok neki hvale inicijativu kao hrabar potez u korist održivog razvoja, drugi smatraju da je to udarac na gospodarstvo koje se velikim dijelom oslanja na turizam.

Jedan od razloga za ovu odluku jest omogućiti zaposlenicima turističke zajednice da tijekom kolovoza, najprometnijeg mjeseca, mogu napokon otići na godišnji odmor. „Naši zaposlenici zaslužuju predah kao i svi drugi. Ovo je prilika da se i oni odmore u najtoplijem mjesecu godine,“ poručuju iz turističke zajednice.

Dodatno, najavljeno je skraćivanje Lovrečeve, jednog od najvažnijih ljetnih događaja u gradu, na samo jedan dan, kao i smanjenje broja evenata tijekom ljetne sezone. Organizatori smatraju da će ovakvim pristupom događaji biti kvalitetniji, a grad manje opterećen.

Iako je odluka o pridruživanju "Turist go home" trendu neuobičajena za popularne turističke destinacije, Turistička zajednica Krka vjeruje da će dugoročno donijeti više koristi nego štete. Kako će se ova strategija odraziti na Krk, ostaje nam za vidjeti u narednim sezonama.

Popularni postovi s ovog bloga

Udruga "Žene za Otok" otvara svoja vrata transrodnim osobama

Grad Krk postaje grad prijatelj LGBTQ zajednice?